tisdag 17 april 2012

Ombord på Epic - Gymmet

Jag är ingen träningsmänniska. Jag kan inget om träning men ändå kan jag se att Epic har ett fantastiskt gym! Jag kan också se det på Marcus ansiktsuttryck, han är lyrisk och verkligen taggad. Det är stort och verkligen välutrustat. Här finns nog det mesta man kan behöva.
Härlig utsikt från springbanden (eller vad det nu heter...).

Varje dag är det kostnadsfria föreläsningar om hälsa. Du kan få lära dig hur du ska få en plattare mage, hur du kan gå ner i vikt utan att äta mindre eller hur du gör för att sänka ditt blodtryck. Det finns också saker som kostar som t.ex. ett bootcaamp på nio dagar och vill man inte haka på det kan man träna själv utifrån en planering på nio dagar som sitter uppe för alla.






Ett rum för spinningpass.

Det här har jag ingen aning om vad det är, men det har säkert ni som tränar?

Ett rum för pass av olika slag.


Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar