lördag 7 april 2012

4 dagar kvar

Nu är det bara fyra dagar kvar innan vi reser och jag har aldrig varit så oförberedd någonsin inför en resa! Jag har inte börjat packa, inte ens börjat fundera på vad jag ska ha med mig eller tvättat något. Det är faktiskt så att jag inte ens har skrivit någon packningslista, eftersom jag inte har kollat upp vad det är för väder dit vi ska! Jag antar att det är varmt i Florida nu, men är det varmt ute på Atlanten också? Jag har inte skrivit ut färdhandlingarna eftersom jag upptäckte att vi hade helt slut på bläck i skrivaren, så nu har jag kastat in en beställning till Inc club som ju brukar vara snabba. Jag har fortfarande inte gjort den där onlineincheckningen hos flygbolaget eller rederiet...och ja, jag har inte gjort ett skit helt enkelt!

Nu får det bli skärpning Lotta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar