söndag 1 april 2012

Landat i Sverige

Nu har vi landat på svensk mark igen efter våra tre månader i Thailand. Det betyder att det från och med nu är slut på Thailands-inlägg på ett tag och istället fokuserar vi på vår nästa resa som går om elva dagar. Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning, kanske för att det blåste iskalla vindar när vi klev av tåget här med våra sommarkläder. Nej jag kände faktiskt av det redan på flyget hem men det är lite trist nu när vi har så mycket att göra. I veckan blir det mycket fix inför resan som är en kryssning. Först ska vi flyga till Miami och bo på hotell i Fort Lauderdale i två nätter innan vi åker iväg på kryssningen över Atlanten. Jag behöver inte ens bära ner resväskorna i källaren utan det är bara att börja packa om på en gång!

Lotta

2 kommentarer:

  1. Hej Lotta!! Bloggar du med :) Trevligt. Och vad är det jag läser?? Hinner ni inte mer än komma hem så åker ni till USA. Jobbigt liv ni har ;). Hoppas ni får en underbar ny resa. Åker ni med eller utan barn? Ge tjejerna en stor kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja så är det, det ska bli härligt. Vi reser utan barn den här gången, man får inte ta ledigt från skolan hur som helst så den här gången får de stanna hemma :) Hoppas ni har det bra! Kram

    SvaraRadera