måndag 16 april 2012

Le Bistro

Nu ska ni få se en massa god mat! En kväll  gick vi på en av Epics specialrestauranger, Le Bistro. En franska restaurang som tar en avgift på 20 dollar per person för att man äter där. De flesta restaurangerna är gratis, men det finns några lite mer speciella som tar en avgift och Le Bistro är en av dem. Det är ju inte mycket med tanke på vad man får så det är absolut värt det. Maten här var ett av det bästa vi någonsin ätit, helt underbar. Vi kommer att gå hit i alla fall en gång till under resan, men sedan är det så många andra ställen man vill hinna med också. Jag tror att det är 20 restaranger ombort...


Min första förrätt, pilgrimsmusslor.

Marcus första förrätt, fransk löksoppa.

Marcus andra förrätt. Olika röror i strutarna, vet inte vad det var men det var gott!

Min andra förrätt. Sallad med anka av något slag.

Marcus varmrätt, svärdfisk.

Min varmrätt, lax.


Marcus dessert.


Min dessert, creme brulé!




Lotta

1 kommentar:

  1. Hej på er! Här kommer en liten hälsning ifrån Anna (Petter´s kusin).
    Ni ser ut att ha det jättebra, vilken kontrast mot Thailand :-))
    Jag blir riktigt avis när jag ser bilderna på all den goda maten, mums!
    Hoppas resten av resan blir lika mysig.
    Ha det gott så länge, jag "kikar" nog in igen ;))

    SvaraRadera