onsdag 15 augusti 2012

Tjejresa till Dubai!

För ett tag sedan kom min syster hit och frågade mig om jag inte ville åka med henne på en tjejresa i vinter. Jo det ville jag såklart och vi började prata om vart vi skulle åka. Vi bestämde oss för att vi skulle åka i november men de vanliga alternativen Egypten, Tunisien och Kanarieöarna kändes inte så lockande. Då visade det sig att min syster har en arbetskompis som har en lägenhet i Dubai och den kunde vi få hyra i en vecka för 5000:-! Hur bra som helst och dessutom flyger Norwegian direkt från Arland för väldigt humana priser. Vi betalade 3000:- tur och retur Stockholm- Dubai. Vi bestämde oss också för att fråga två tjejer till eftersom det fanns fyra sängplatser i lägenheten. Det gick fort att fixa och nu är vi alltså fyra tjejer som delar på de 5000:- för boendet! Det kommer att bli så himla skönt och roligt att komma iväg! Det blir en riktig Sex and the city 2-resa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar