tisdag 20 mars 2012

M2 de Bangkok

Vi bodde på ett hotell som hette M2 de Bangkok i Bangkok i tre nätter. Hotellet låg inte mitt i smeten utan en liten bit utanför. Ibland var det lite jobbigt men det är aldrig några problem att få tag i en taxi så det gick bra. Hotellet var fyrstjärnigt och det tycker jag stämmer bra. Det var nybyggt och det märktes. Modernt och fräsht. Roomservicen var inte så dyr utan det var ganska rimliga priser.

Vi bodde i ett deluxeroom som hade insyn från sängen till badrummet. T stod i duschen och tittade på TV :)

Sängen var rätt skön för att vara i Thailand. I vanliga fall är sängarna fruktansvärt hårda och obekväma men den här var ok. De sköna kuddarna gjorde väl sitt till.

Det som T var mest fashinerad över var att man fick en tandborste och en tub tandkräm var varje dag! Jag saknade dock en hårtork som brukar finnas på de flesta bättre hotell.

Det var alltså ett fint hotell med väldigt hjälpsam personal. Problemet var väl att det var lite knackigt med engelskan så det var svårt att förstå varandra men de var snälla och ville hjälpa till hela tiden. Jag tror ändå inte att jag skulle välja det här hotellet igen om jag åker tillbaka. Mest för läget tror jag.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar