tisdag 21 februari 2012

Bang Tao Beach


Idag har jag varit på Bang Tao Beach. Jag, som inte brukar tycka om stränder, fann ett otroligt lugn och kunde verkligen koppla av. Det var härlig mjuk sand, lite folk och inte så höga vågor. Som alltid är ju stranden inget bra ställe att vara på om man sitter i rullstol. Nej det blir att dra mig baklänges i rullstolen och över lite stock och sten men har man en stark assistent och lite viljestyrka går det bra. Så bra att jag till och med fick ta mig ett dopp i havet. Det var lagom tempratur på vattnet men det var ruskigt salt. Jag köpte kycklingspett till lunch och åt dem i solstolen. Kort sagt kanske jag får börja besöka fler stränder!

Marcus

1 kommentar:

  1. Kul att dagen uppskattades! Gillar oxå Bang Tao mycket! =) Fin bild förresten... ;)

    SvaraRadera