tisdag 15 mars 2016

Drömresa bokad!

Det pirrar i kroppen när jag tänker på det! Det är oftast de spontana resorna som blir de bästa och det här var spontant kan man säga. När jag först hörde om att Guns n Roses skulle återförenas 2016 var min första tanke, "jag måste dit!". 1993, för 23 år sedan stod jag nervös på Stockholms Stadion och väntade på att mina stora idoler skulle äntra scenen. De gjorde de också, några timmar försenade. Nu är jag nervös över att Axl ska få något bryt och ställa in den första spelningen som kommer att äga rum i Las Vegas på T-Mobile Arena. Vi ska nämligen dit, jag och Tindra! Jag har oroligt väntat på e-biljetterna som skulle komma senast tre dagar innan konserten. Jag beställde på Viagogo och har läst både positivt och negativt om dem så det kändes lite som en chansning. Men allt gick bra och biljetterna ligger nu i min hand flera veckor innan eventet, så skönt!

Vi åker alltså till Las Vegas i april och jag bokat rum till oss på Excalibur på Las Vegas Strip. Nu funderar vi på hur vi ska lägga upp resan när det är så mycket man vill göra och se! Vi funderar på helikopterflyg över Grand Canyon och hyra bil och köra till Los Angeles, om jag törs. Vi får se vad vi hinner med men roligt ska det bli!


Lotta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar