torsdag 30 juli 2015

Thailand Kamala 2015

Thailand på vintern har blivit en tradition för oss även om det de senaste två åren bara varit Marcus som kunnat stanna länge. Barnens skolor sätter lite käppar i hjulen och inte jag heller har kunnat åka pga butiken som jag drivit under dessa år. Men i januari 2015 beslutade jag mig för att hoppa av det projektet och enbart jobba på frilans med makeup och hårstyling. Det betyder att det blir lättare att kunna resa igen vilket jag längtat otroligt mycket efter!

Marcus åkte tillsammans med två assistenter till Kamala på Phuket i två månader vintern 2015. De bodde i en lägenhet på The Palms som ligger väldigt bra mitt på shopping- och restauranggatan och nära stranden. Ett toppenläge och väldigt fina lägenheter och både lägenheten och resten av hotellområdet fungerade med rullstol.

När Marcus varit där i åtta veckor kom jag, barnen och mamma och pappa ner och vi spenderade de sista två veckorna tillsammans.

Lite blandade bilder från Kamala

Arlanda, snart bär det av!

Del av The Palms och hotellpoolen.

Våra två vattendjur!

Soldyrkaren!

Kamala Beach

Tindra på Kamala Beach. Efter militärens upprensning på Phuket finns tyvärr inga solstolar att hyra längre men man kan hyra en madrass och ett parasoll så man slipper ligga på ett badlakan i sanden.


Solnedgång på Kamala Beach

Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar